Thursday, November 5, 2009

EYEBALL SELEPAS RAYA BERSAMA RAKAN HAM GUA MUSANG

Majlis eyeball selepas Hari Raya Aidilfitri di adakan di Restoran Mekar Wangi kepunyaan 9W2RMW (Abe Din) pada 27 September 2009. Ramai rakan-rakan yang hadir pada hari tersebut antaranya


Rakan Lokalan Dabong 9W2TNY, 9W2YUB , 9W2BFL , SWLIJI , SWLKUB , SWLONI , SWLKKR dan

Rakan Lokalan Gua Musang 9W2TTQ , 9W2XGM , 9W2RMW , 9W2YGM , SWLMTM SWLMRS .

Turut hadir pada hari tersebut bagi memeriahkan majlis eyeball adalah rakan dari Pengkalan Kubur iaitu 9W2ZZD atau lebih dikenali sebagai Abe Zack yang kebetulan bermobil melalui Gua Musang.

SWLKKR Pak Dir , 9W2ZZD Abe Zack , 9W2TTQ Abe Fendi ,

9W2BFL Pok Le (Roslan), Sifu Ayub (9W2YUB) dan SWLONI Pak Noni

sedang ber QSO sambil ber ‘tango-tango’

SWLIJI Pak Iji (disebelah kiri tempat duduk kosong) bersama

9W2XGM Abe Mat dan Agai (SWLMRS)

mendengar cerita rakan-rakan lain

Ini dia Abe Zack (9W2ZZD) dari Pengkalan Kubur ,Kelantan.



Selepas habis eyeball di RMW , saya dan rakan-rakan satu jalopy bertolak ke base Pak Nan (9W2DCT) di Chiku Tiga . Sampai di sana lebih kurang jam 2230 dan sempatlah ber ‘tango-tango’ ngan Pak Ne (Nan) di Kedai Kain Batik

Pak Iji , Pak Nan dan saya 9W2TNY Abe Katini ber ‘tango-tango’ dengan rakan.

SWLKUB tengah syok dengar cerita Pak Ne.

Terima kasih pada semua rakan-rakan yang ber ‘eyeball’ dan ucapan Selamat Hari Raya pada semua

Maaf Zahir Dan Batin

Dari hujung Antenna sampai ke hujung PTT

Dari hujung topi sampai ke hujung boot.

73 Bye-bye.


No comments:

Post a Comment

Kunjung Mengunjung Amalan Mulia...Sila Klik untuk Menjenguk Rakan-Rakan HAM Anda

Solar Data/Propagation