Wednesday, April 20, 2011

Mesyuarat Agung PRAGA - Kali Kedua

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Buat Rakan2 Ham Yang Di Hormati..
Adapun saya bagi pihak DARA ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak PRAGA (Persatuan Pengguna Radio Amatur Gua Musang, Kelantan) kerana sudi menjemput dan menerima kami sebagai ahli bersekutu PRAGA, terutama bagi mereka-mereka dari lokalan Bukit Abu, Kg. Kuala Gris, Dabong serta Jelawang.

Mesyuarat Agung PRAGA buat kali kedua ini di adakan pada malam 18hb April, 2011 di Pusat Pembangunan Komuniti Gua Musang yang dirasmikan dengan jayanya oleh wakil Ketua Polis Daerah Gua Musang.






Perasmian Mesyuarat Agung PRAGA Kali Ke2 Di Sempurnakan Oleh Wakil Ketua Polis Daerah Gua Musang
P
Barisan Ahli Jawatankuasa Induk PRAGA
Wasalam

9W2EBA - Pak Eba

No comments:

Post a Comment

Kunjung Mengunjung Amalan Mulia...Sila Klik untuk Menjenguk Rakan-Rakan HAM Anda

Solar Data/Propagation